Ingen el

Ingen el som vanligt. Det är sjukt jobbigt att vakna svettig varje morgon för att elen har gått och acn är av. Helgen var helt okej, lördag spårade vi dock en aning. Drog och efterfestade hos en kompis och vi va 4st som vägra ge upp. 23.00 på söndag gav vi upp vårat drickande och gick och la oss.

Fortfarande sliten som ett djur men förhoppningsvis går det över snart. Snart ska jag gå och städa tvättstugan och tvätta massa kläder, sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

Btw, vem är det som har ringt mig 5ggr från Spanien? Skumt tycker jag..


Kommentarer
william

fan vad jobbigt att det finns inget el;o ännu värre att vakna upp svettigt;O



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så himla Glad:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "If only this would be a Dream" Modell bilder som jag har tagit:D



Blogg: http://funnyones.blogg.se/
2012-05-16 @ 12:57:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback