Stress

Min alla hjärtans dag dejt låg hemma sjuk så jag spenderade gårdagen med ett glas vin. Elen gick så fick raka benen med en ficklampa och somna runt 10. Det här jobbet ger mig stress och huvudvärk, tre dagar i rad har det varit något som inte går som det ska. Idag va kaffet slut (vi har speciellt kaffe från Holland) så jag sprang runt på alla supermarket i hopp om att hitta det men självklart gjorde jag inte det. Så jag köpte snabbkaffe men då pajade vattenkokaren. Hoppas att Ali kommer snart men nytt kaffe till mig för att låta gästerna vänta 10min på kaffe är inte okej bara för att jag behöver koka vatten på spisen eller värma i micron.

Nej nu ska jag återgå! Puss
 

Spred lite love till alla..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback