Helvetesresa

Hemma i Sverige igen.. Helvetesresa hem! Åkte från Gambia 23.30 måndag kväll, kom fram till Bryssel runt halv7. Gick till min gate och chillade dom två timmarna jag va tvungna att vänta. En timma efter mitt plan skulle haft bording inser jag att jag missat planet för dom helt plötsligt bestämde sig för att byta gate. Gick tilll bryssel disken och börja gråta för jag bara ville hem och va förvirrad. Försökte ringa casse från en telefon automat som inte fungerade och dessutom drog dom 400 spänn från kortet. Ingen mobil, inget kort och bara massa dalasi i plånboken. Fick en ny biljett och åkte till Muchen och därifrån Arlanda..

Landade på arlanda 15.20 och visste inte riktigt hur jag skulle komma hem. Mitt kort fungerade fortfarande inte och mina småpengar jag la i i en telefon automat fastanade. Som tur är kan man ju ringa mottagaren betalar och så fort mamma svarade grät jag och sa jag är på arlanda. Casse och fille gasade från tumba och kom fort till arlanda. Har nog aldrig känt mig så glad som när jag såg dom springa från bilen för att hitta mig.

Nu är jag iaf tillbaka i Sverige, fick mysa med familj och vänner igår och idag har casse något planerat, det enda jag vet är att det inkluderar alkohol. Kommer med en uppdatering på det imorgon :)

Ha en bra dag i detta kalla land,
Puss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback