Spöregn förstör mitt liv..

Hej på er! Skulle ju ta en promenad i morse men det spöregnade så mamma lät mig sova. Just nu sitter jag och lyssnar på musik från Disney filmer, dom är fan bra ju!

Har tänkt på det här med bloggar. Jag fastande igår när jag läste massa gamla inlägg jag har skrivit, det va 4år sen jag började blogga så det har hänt rätt mycket sen dess. Jag bryr mig inte om jag har många läsare eller inte, skriver ju rätt mycket för mig egna skull. Men sen tänkte jag på om man skulle flytta bloggen från blogg.se eller om man ska ha kvar den här. Men det finns så många sidor man kan blogga på så man vet ju inte vilken man ska välja..

Men men, har väl kvar den här ett tag till så får vi se. Nej nu ska jag ta mig lite mer kaffe och sätta mig på ballkongen tänkte jag, på återsenende!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback