Jag är grym

Har gjort mycket idag. Va duktig jag känner mig nu! Har sytt 3 kuddar av en tröja mamma hade med sig från Gambia. Men eftersom mammas symaskin är från stenåldern så skrek jag och svor rätt mycket när den inte gjorde som jag ville. Lagade en tröja åt mackan och sen gjorde jag en köttfärslimpa.

Har kommit på att jag fan är grym! Jag kan sy, jag kan laga mat, jag gillar att städa, jag kan rensa avlopp, fixa stopp i avlopp, jag kan byta en glödlampa ;), jag kan byta däck, jag kan köra bil, kan klippa grästet, palntera blommor osv.. Jag måste ju vara världens bästa människa! Hahaha, självkär idag :P


Mamma och casse har gjort mat hela dagen. En köttfärspaj gjorde casse och mamma har gjort en gryta, pannbiffar med både feta och feta och japalenos! Resten av köttet vet jag inte riktigt vad vi ska göra med, kanske låter det vara och göra fylld lövbiff någon dag? Det återstår att se..


Kommentarer
mami

Finaste coll-boll-utan-koll <3 glömde köttfärslimpan...sorry mitt <3 och JA du har varit världens duktigaste idag med ALLT!! Stolt som den höna jag är!! Puss!!!!!!!!!!!!!!



2011-09-06 @ 19:24:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback