vänskap

Fyfan igår vaknade jag gråtandes av migrän. Spydde och hade feber hela dagen. Jag låg deckad hela dagen och huvudvärken gick inte över, därför va jag inte i form att blogga. Jag mår lite bättre idag, fortfarande huvudvärk men febern har försvunnit iaf.

Förstår inte varför man måste ändra sig som människa bara för att man skaffar förhållande, kan man inte ha vänner bara för att man har en pojkvän/flickvän? Tycker att det är bevis på vilken karaktär man har som människa det är bara tråkigt när sånt händer. Man kan ju alltid hoppas att man dömmer utan rättsliga bevis men tyvärr så vet jag hur det fungerar. Hoppas bara att det inte är försent när du själv inser att man inte ska behöva välja eller isolera sig i sitt förhållande. Jag tänker iaf inte sitta och vänta på bättre tider, trodde bara att våran vänskap vad starkare än så. Men men vad ska man göra?! Du har gjort ditt val och det respekterar jag fullt ut, hoppas verkligen att det funkar för er (jag är fullt ut seriöst för jag vill inget annat än att se dig lycklig) men jag trodde att jag kanske kunde fått se den lyckan hos dig, men inte på läktarn som en främling.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback