Pappas lilla flicka

Jag försöker hela tiden bevisa att jag inte är pappas bortskämda flickan som bara får allt jag pekar på. Visst har det varit så förut bland annat den gången när jag och pappa åkte runt hela stan och närorterna utanför för att jag skulle ha ett par jävla skor, mitt "kök" som tog upp halva rummet, alla mina barbie dockor jag hade, min flygvärdinne dräkt jag hade när vi åkte till Thailand, att vi flög varannan helg till Gotland när pappa bodde där och sen det värsta beviset av allt att jag fick en häst när jag fyllde 6år. Visst är jag inte så bortskämd längre, jag tjänar faktiskt mina egna pengar, betalar mina egna räkningar osv. Sen att min pappa är snäll och älskar mig och vill sponsra mig är en annan grej. Satt nu och nätshoppade bara för det va rea men jag tänker såhär, jag hade en underbar och stor skosamling för ca 2år sen men sen efter inbrottet blev jag av med allt jag ägde så nu har jag ingenting! Så nu måste jag börja om min skosamling och pappa tycker att jag förtjänar det så det kallar inte jag bortskämd när han vill sponsra mina skor! Så jag är inte så bortskämd som alla tror, jag jobbar varje dag och jag sliter faktiskt mer än ni tror och därför får jag "lön" av pappa.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback