Måndag

Fick värsta paniken imorse när mammas klocka ringde och mackan skulle gå upp när jag fortfarande låg och tittade på gg. Kom inte i däng förrän halv 9 typ men är otroligt pigg idag ändå.

Fick sminka mig i bilen eftersom det inte fanns någon tid när pappa hämtade mig, prioriterade cigg och kaffe istället.

Idag åker Casse till Amsterdam igen i två veckor, kommer antagligen åka jag med men inget är bestämt än. Tråkigt när hon åker iväg, vem ska nu irritera mig, sno min mobil och vem ska jag köra runt? Ja, kanske konstig att jag ser det som tråkiga saker men det hör ju till min vardag nu. Annars är det ju bra att jag har hennes kläder för mig själv och inte lika många att bråka med om tvn ;)

Nu ska jag snart på möte, pappa ska bara klippa sig fort. (Biffen ville inte vara med på kort idag, bad päls/hair day och det vet vi ju alla hur det känns)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback