Äntligen hemma!

Nu har jag nästan precis kommit innanför dörren, så jävla skönt att vara hemma igen! Det har varit en as bra resa, men jävligt intensivt så det har tagit på krafterna. En jävla resa va det till flygplatsen, fick ta ett tåg, hoppa av efter två stationer, ta ett nytt tåg för att komma fram till flygplatsen. Min väska vägde över 20kg och sen hade jag handbagage och en påse på det. Jag höll på att ramla 15ggr men sen kom en jätte söt kille och bar ner min väska för en lång trappa.  Väl på flygplatsen tog vi en fika på starbucks, deras kaffe är fan to die for!  Pappa och tim hämtade oss på Arlanda i en husbil så det serverades vitt i bilen och snacks om man kände för det :) Nu sitter jag med ett glas rött och ska äta lite av ostarna vi köpte med oss!  Ha en trevlig lördag


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback