Vilken jävla kväll!

Riktigt kul igår! Alla blev lagom på lyset redan hos mig och åkte vi till gamla stan och något ställe, minns inte vad det hette. As roligt hade vi! Jag va dum nog och tog på mig mina nya skor som jag inte hade gått in så hade jävligt ont i fötterna. Vi 3 tiden drog jag och Mickan till Patricia och vid stängning stod vi utanför. Först skulle vi ta in på Hilton av någon anledning men det slutade istället med efterfest i Solna någonstans.

Efter ca en timmas sömn ringde jag mamma och hon kom och räddade mig och Mickan. Skorna fick jag knappt på mig för jag hade fått blåsor så tillslut knata jag runt utan skor någonstans i Solna.

Har legat på soffan hela dagen och bara tagit det lugnt, blir fan några vita helger framöver tror jag.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback