syster <3

Pratade med casse för ett tag sen. Hon är knäpp den är ungen, jag känner henne och både jag och mamma är säkra på att hon kommer flytta utomlands :P Kolla bara nu, hon åker och jobbar till som tätt till Amsterdam och hon har alltid pratat om att flytta utomlands och jobba. Tråkigt för mig som kommer bli av med min syster :( Klarar knappt av att vara i från henne när hon är två veckor i amsterdam. Jag är blödig jag, jag saknar ju henne hela tiden, hon är min bästa vän så det är väl inte så konstigt?

image description

Har hjälpt mamma med sin Iphone så nu ska hon börja använda den :P Och vad är grejen med att mina blogginlägg hamnar på face? Har tagit bort bloggen från bloglovin men ändå kommer mina inlägg upp på facebook. Skumt det där.

Kommentarer
Cassandra

Sötnos! Jag ska inte flytta utomlands. Har inte planerat de iallafall :P Saknar dig också :) <3



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2011-11-04 @ 13:57:56
Cassandra

Ja dom är skitfina, men 16 cm...



Haha har du iofs rätt i. Man måste vara spontan ;)



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2011-11-04 @ 14:18:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback