Nätdejta

Åh vilken bajs tråkig dag. Har bara varit hemma och inte gjort ett skit. Skulle egentligen ha åkt förbi M men han va så trött så får se om jag hinner det imorgon. Sånna är dagar ska man ha en pojkvän och mysa med hela dagen, får kanske börja nät dejta eftersom jag aldrig är ute och dom få gångerna jag är det lyckas jag ju ändå bara träffa idioter. Jaja man ska inte vara bitter, jag har ett grymt liv och jag saknar ingenting (förutom några miljoner).

På lördag ska det bjudas på smörgåstårta och självfallet alkohol hos oss för att äntligen fira min 20års dag, bättre sent än aldrig visst? Det blir dom närmaste och familj så efter får vi se vad vi hittar på :)


Kommentarer
Cassandra

Kul att jag och lilli pratade om ntdejting precis idag :P



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2011-11-03 @ 20:05:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback