I love my life

Jag älskar mitt liv! Har varit ett grymt år än så länge. Har rest mycket och gjort mycket spontana saker. 
Jag har många fina minnen från 2011. 

Först åkte vi till Gambia i februari och stannade i två veckor.






Sen åkte jag och casse tillbaka i April och stannade i en och en halv månad.






I juli åkte vi till Rhodos och the Beach Party i en vecka. Träffade sjuk sköna människor och hade en grymt rolig resa! Fille tycker att vi ska åka tillbaka nästa år igen men jag vet inte riktigt vart jag står på den punkten, vi får helt enkelt vänta och se.




I oktober åkte jag och mamma  till Amsterdam och hälsa på Casse.







Och på min 20års dag körde vi en Tysklands sväng, men kan nog inte riktigt kalla det en utlandsresa. Den 24 november åker vi till Gambia igen och stannar två veckor. Efter det så får vi helt enkelt se om man hinner med några fler resor det här året.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback