10dagar kvar

Jag är fan sämst! Först somnade jag på soffan och så väckte mamma mig vid 9 för jag tänkte att jag skulle upp och städa då, men så skulle jag bara dra mig i 5min och vaknade istället vid 12 när pappa ringde mig.

Skaa sätta igång med städningen snart, skulle behöva gå över till grannen och fixa till några naglar som ramlat men det får vänta tills jag har tid. Börjar känna mig sjukt stressad för vi åker nästa vecka, känns som att det är miljoner saker att fixa innan. Sen när vi väl kommer ner så får man ju inte chilla och ta det lugnt heller för då är det massor som ska fixas där också. Men det ska bli sjukt kul att träffa alla igen har faktiskt saknat dom flesta.

Nej nu känner jag att jag försöker dra ut på bloggandet så länge som möjligt så jag slipper städa, känns så jävla tråkigt! Dags att börja så att jag kan bli klar och åka och fika med frugan och sen får vi se om jag hinner träffa E idag eller imorgon :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback