Time of my life

Jag ber om ursäkt för bloggtorkan här. Men dom här få dagarna när jag har varit hemma så har jag bara umgåtts med familjen och vännerna och jag kände att det va lite viktigare än att blogga.
Just nu sitter jag hos mamma och jobbar, ni vet ju hur jag blir när jag jobbar, det blir för mycket tankar.

Jag pratade med världens bästa Tony på facebook och insåg att jag redan saknar honom skit mycket! Men snart kommer han till stockholm och då ska vi göra stan osäker ;) Det första alla frågar är hur det känns att vara hemma och om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte riktigt. Tror inte jag har ställt om mig helt än, men det är skönt att vara hemma, det är det verkligen.

Gambia resan var nog den bästa hittills. Vi gjorde mycket saker, träffa mycket folk och hade verkligen det bra. Visst va väl inte alla dagar en dans på rosor men jag antar att drama är något man aldrig kommer ifrån. Det enda som var jobbigt men att åka var att lämna alla som betyder nått, men det ger mig bara större andledning till att åka tillbaka.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback