Gästblogg!

Nicole ville att jag skulle lägga in en gästblogg, så tänkte bjuda på några bilder på mig och kära syster (eftersom att hon är dålig på de där med bilder ;P).

Förra veckan var vi på Felicias studentmottagning. Det är min gudmors dotter, alltså en barndomsvän. Har inte träffat henne på hur länge som helst. Tror både jag och Nicole blev lite chockade när vi fick veta att hon skulle ta studenten. Tiden går så sjukt fort! Men det var jättekul att träffa henne och gudmor.

På väg till Felicias studentmottagning


Vackra Nicole


Fina Felicia


Idag har vi varit i Östhammar och tittat på Liams teateruppvisning. Dom var jätteduktiga! Nu är vi hemma (hos pappa). Ska fortsätta med skitsnacket innan vi hoppar i säng. Imorgon ska jag ringa lite, men sen lämnar jag över till Nicole och umgås med Ylva.

Och sist, en bild från idag

/Cassandra

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback