Mannen som talar med hundar

Det gick inte att gå in på blogg.se för ett tag sen :S Har suttit och kollat på tv med Roddy, våran favoritprogram är Mannen som kan tala med hundar. Han är så jävla bra, tänk om man kunde vara lika duktigt med hundar som han, jag tycker ifs att jag inte är så värdelös med tanke på att jag har två underbara hundar. Så kanske ni undrar nu, vadå jag och roddy kollar tv? Jo Roddy brukar titta på tv med mig, eller kolla på när jag spelar playstation eller liknande. När vi kollar på Ceasar så står han framför tvn och kollar på alla hundarna men det han gillar bäst är barnprogram. Helst dom programen som är för små barn, ni vet mycket färger och pipiga röster. Han kan titta i timmar om han gillar det.

Nog om det. Ska snart åka iväg och träffa casse och fixa lite. Kanske käka på Nygammalt? :O det skulle jag gilla!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback