Fredag

Har precis duschat. Pappa har pratat klart med försäkringsbolaget och nu har dom beslutat att jag ska få mer ersättning för mina grejer. Även om det inte täcker upp allt jag blev av med så är det ju bättre än noll.

Igår käkade jag middag på Lilla P med mamma, mackan, magnus och casse. Efter det träffa vi två kompisar och åkte hem till casse. Spelade spel och kolla på BB och runt halv 12 körde jag hem dom till tumba. Stannade på Vega och köpte mat till mig och pappa och sen la jag mig och kolla film.


Har läst ut min bok så nu behöver jag nya boktips! Ikväll blir det att åka till tumba, ska sova hos mamma eftersom vi ska till Norrköping imorgon. Min kära morbror ska gifta sig!!


Om 9 dagar så åker vi!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback