Sveriges nationaldag

Ursäkta min dåliga uppdatering men har inte haft någon dator hos mamma och igår orkade jag inte. :P

Igår tog jag, casse, fille och ylva en galen roadtrip till Uppsala. Vi tömde spargrisen och tog med oss en chockladkaka och käka donken! Sen på kvällen kom några kompisar till casse och ylva över på middag, vi grillade och fan va gott det va! Ska snart åka och jobba med pappa och sen ska jag sova hos mamma. Imorgon ska bilen till verkstaden 8 :O vet inte hur jag ska komma upp ur sängen men det blir ett problem för morgondagen..

Kom precis på att det är Sveriges nationaldag :P Igår sa felicia; ska vi lära oss hela nationalsången på arabiska och gå runt och sjunga den? Hahaha!


Bjuder på dagens outfit från typ förra veckan :P

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback