07:00

Nu orkar jag inte hålla på och fixa med bloggen längre.. Mina ögon känns fyrkantiga nu, jag är trött som ett as men har en timmas arbetstid kvar. Han har varit duktig i natt, bara tagit av sig masken 2ggr. Och stackars mamma mår jätte dåligt, får se om det blir ett sjukhus besök imorgon eller inte.

Jag känner mig så trött hela tiden, kan vara för att det har varit så mycket på senaste tiden. Jag har haft mycket att göra och mycket saker i huvudet. Vissa dagar känner jag en sådan ångest över saker och ting, saker som har hänt, saker som måste göras eller saker jag bara inte har gjort men egentligen borde, eller önskade att jag gjorde iallafall. Jag fattar egentligen inte varför jag får ångest över vissa saker, eller egentligen över allt. Om det är något jag inte har gjort och får ångest över det, är det inte bara bättre att göra det och slippa ångesten? Jo, men så fungerar ju inte jag, jag ska ju självklart göra det så svårt och jobbigt som möjligt för mig själv. "Ångest är ett sinnestillstånd som karakteriseras av rädsla eller oro.." Men vad är det man känner rädsla eller oro för då? Att det aldrig blir gjort? Men om jag tex får ångest för jag inte har diskat även fast det är ett berg och det inte finns några rena glas, då blir ju inte jag rädd eller orolig.. Är det inte ångest då eller? Det kanske bara jag som är trög och trött just nu men jag bara känner mig förvirrad ibland.

Nu tog det jätte lång tid för mig att skriva det här inlägget, fråga mig inte varför, hjärnan är väl rätt seg nu.. Jag vill bara sova, men är sugen på kaffe också.. Hmm, känner mig rätt fucked up just nu, fattar ni någonting? Det gör iaf inte jag..






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback