Hallå,

har suttit med Trygg-Hansa och polisen i telefon i ca en timma. Nu är det bara att sammanställa en lista på allt jag blivit av med under inbrottet i förrådet och hoppas på att allt går smidigt. Helst av allt skulle jag bara vilja ha tillbaka mina saker eftersom det mest är pressenter och grejer jag haft sen jag va liten. Men den chansen är väl liten tyvärr.

Ikväll blir det ett nytt jobb pass, natten va lugn idag så får hoppas på att det går lika bra i natt. Ska ta mig ett varmt och långt bad så fort mamma kommer hem.

Marcus är rolig när han pratar halvt i sömnen. Jag gick in till honom och satte på masken när han frågar om jag kan lägga mig bredvid honom. Jag la mig en liten stund men förklarade att jag va tvungen att fixa en sak på datorn och sa att jag skulle lägga mig så fort jag slutade. Då tittade han på mig med halvt öppna ögon och säger;
- Först.. borsta tänderna.
- Ja då, jag ska borsta tänderna.
- Annars.. blöda..
(haha och man ser hur han måste anstränga sig för att inte somna när han pratar, kan vara därför det blev lite pauser mellan orden :P)


Enda bilden jag hittade på mammas dator, på väg till Arlanda och Rhodos


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback