Dag.8 Ett ögonblick

Förlåt för den dåliga uppdateringen men har varit helt död av någon anledning dom senaste dagarna..

Den här tycker jag är jätte svår och jag har försökt komma på något som inte är tråkigt. Har suttit jätte länge och försökt komma på, linn har försökt hjälpa mig men det står helt still.

Ett ögonblick som jag kommer glömma är när jag och Linn hade bråkat skit länge (kommer inte ens ihåg varför vi bråkade) och vi hade ignorerat varandra, men så en dag så skulle vi prata ut om vårat lilla bråk. Vi gick en promenad och så fort vi tittade vi på varandra och började as garva. Sen va vi vänner och det är så det fungerar när vi bråkar ;)

Det här va när vi typ gick i 9an och vi har väl typ bråkat en gång efter det, vi kan helt enkelt inte vara sura på varandra. Lite tråkigt ögonblick kanske men det va iaf något jag inte glömmer.





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback