Dag.6 Min dag

Det har varit en lång och tufft dag. Utan någon natt sömn så åkte jag och pappa iväg 8 i morse. Det började med att vi mötte upp lite folk och fikade sen åkte vi vidare. Runt 11 blev det en lunch på söder, jag drack världens bästa cappuccino, då menar jag verkligen världens bästa också! Efter lite mat och snack om dans så åkte vi till Solna. Efter att ha spenderat dagen bakom ratten så hade jag inga krafter kvar så runt 4 åkte jag till casse och vilade medan hon och pappa åkte vidare. Runt 6 tiden åkte vi hem och va helt klara, skönt att komma hem i tid för en gångs skull.

I bilen från Maxi hörde jag på radion; "Förare tror oftast att dom orkar köra mer än vad dom egentligen gör utan sömn. Många trafikolyckor sker när en förare är trött"

Kände att det faktiskt va dags att parkera bilen efter den här dagen.

Blev btw stoppad för första gången, trodde det va ett skämt men det va det tydligen inte. Pappa lämnade mig ensam med poliserna :P Men det gick bra, slapp böter och fick åka vidare. Rätt snygg polis va det också ;)


Nu sitter jag framför True Blood, Tim ladda ner tredje säsongen så nu kan jag inte sluta titta. Men imorgon är jag ledig så det gör inget om man tar lite sovmorgon.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback