Dag.3 Mina föräldrar

Mitt inlägg försvann av någon anledning :S
Jag har världens bästa föräldrar, jag vet att alla säger det men jag har fan det! Min pappa är min bästa vän, visst att vi kan tjaffsa och bråka men det är inget vi inte löser på 5min. Pappa är den jag pratar med, när det hänt något, när jag går hem själv på kvällen eller när jag bara känner för att prata med någon. Missförstå mig inte, jag pratar lika mycket med mamma som med pappa. Mamma kanske är den man går till när det gäller tex sex, sånt som är lite pinsamt att prata med pappa om. Men annars pratar jag lika mycket med dom båda. Pappa är den jag går till när jag vill ha sympati, för han är duktig på att tycka synd om mig ;)
Mamma brukar säga att jag är hennes klon, så jag antar att vi är rätt lika både till useendet och beteendet. Hon är min klippa i stormen, mitt paraply i regnet. Min mamma har format mig till den jag är idag och det är jag evigt tacksam för! Jag ser upp till mamma, till den starka kvinnan hon är och det inspererar mig att vara stark.
Mina föräldrar är mina förebilder, mina klippor. Utan dom så skulle jag inte vara den jag är idag och därför älskar jag dom så mycket. Det går inte att beskriva med ord vilket kärlek jag har till mina föräldrar!
Jag älskar er <3

Kommentarer
Mami

Love u 2 princess puss



2011-01-12 @ 09:18:09
Nicole

Älskar dig också mamma<3



Blogg: http://collboll.blogg.se/
2011-01-13 @ 03:34:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback