Dag.13 Den här veckan

Den här veckan spenderar jag med min mamma. Vi har haft mycket i huvudet hela dagarna och fått mycket gjort. Imorgon ska vi uträtta lite ärenden på förmiddagen och sen hämta mackan från skolan så han äntligen kan klippa till sitt hår, det behövs verkligen men mackan har inte velat. Ska också försöka få allt på listan gjort innan veckans slut och till helgen får vi se vad som ska hittas på.

Det jag har att se fram emot är att jag får träffa min underbara vän Helena på fredag. Det va för länge sen vi sågs, länge sen vi hade våra timmars pratstunder om allt från himmel och jord. Jag saknar henne faktiskt, vi har inte kunnat setts så mycket eftersom vi båda har flyttat men det är ändå skönt att veta att vi inte tappat kontakten för det! <3

Nej nu ska jag stänga av datorn och försöka sova, dvs om det ens går.


Skolavslutningen i 7an


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback