Dag.12 I min handväska

Okej, min handväska är alltid fylld med saker, ibland lite konstiga saker. Men ska tömma väskan och se efter vad vi hittar.

Pressentkortsförpackning (utan kortet)
Sminkväska
Kameraladdare
Mobilladdare
Cig
Ett papper att casse har hyrt bil för länge sen (varför jag har den vet jag inte)
En kupong för en gratis körlektion, känns ju som att jag kommer använda den?
Post-it lappar
Anställningsavtal
Två recpet häften från Maxi
Ett tomt aleminium cig paket
Klocka
Läppstift
Skräp
Huvudvärkstabletter
Tamponger
Halstabletter
En bok
Små pengar
Två usb minnen
Internet dosa
Tändare
Pennor
Almenacka
Kirurgtejp
P-piller
Plånbok
Läppsyl
Massa kvitton
Örhängen

Ja jag tror det va allt, dags att rensa kanske? :P


Kommentarer
Cassandra

Haha låter ungefär som min ;) Langa ett usb då?! Mitt är ju snott!



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2011-01-25 @ 02:29:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback