Dag.1 Presentera mig själv

Okej, presentera mig själv. Here it goes!

Jag är social, (väldigt) pratglad, har humor, kan skratta åt mig själv lika väl som andra. Jag älskar att driva med mig själv och andra. Jag är väldigt skadeglad, det finns ju inget roligare än någon som ramlar tex av en stol ;) Min syster skulle kalla mig dålig förlorare, jag skulle hellre säga att jag helst vill vinna när jag spelar. Jag står för vad jag tycker och är inte rädd för att göra mig hörd, både på gott och ont. Jag tar alltid hand om alla, sätter andra före mig själv, vilket ibland inte har varit så smart. Jag öppnar inte upp mig och pratar känslor, det är inte min grej.

Jag har svårt att lita på folk och släppa in dom, men är väldigt godtrogen. Jag tror alltid det bästa om folk tills dom visar motsattsen. Jag hatar orättvisa, folk som dömmer i förväg och folk som inte har sina egna åsikter. Jag är envis och svartsjuk, ibland kan jag lida av lite PMS (casses ord, inte mina), men är oftast glad. Jag lever för mina vänner och min familj, det finns inget viktigare i livet än att ha människor nära sig som man älskar och litar på.

Trivs grymt bra med livet just nu, jag har två jobb som jag tycker om, jag har min familj nära, jag har mina hundar, jag har bra kontakt med mina vänner (de flesta iaf) även fast jag flyttat, vilket känns väldigt bra.

Tror den här presentationen får duga, jag har ju så många bra sidor så det skulle ju ta evigheter för er att läsa annars så jag nöjer mig med några ;)



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback