The Notebook

Jag tog den sista sprutan idag, mot Hepatit B. Hon som tog den va dock säms och träffa en nerv eller muskel så jag har skit ont i armen. Och för att ni ska fatta att det inte bara är jag som är vek och nästan svimmar när jag ser sprutor så vill jag påpeka att mamma också har skit ont. Jag är så trött idag, Roddy väckte mig vid halv 8 så va ju tvungen att släppa ut honom, somna ifs om igen men ändå. Just nu känns det som att jag skulle kunna sitta och skriva 50 inlägg om olika saker men jag skonar er.

Jag har tänkt på att ni som läser min blogg aldrig komenterar, kan ni bli lite bättre på det? :P Nej men jag skulle gärna vilja ha lite tips på roliga bloggar, för när jag jobbar så sitter jag typ alltid vid datorn. Så ni får gärna tipsa om eran egna blogg eller någon annans som ni gillar.

Har ni sett the notbook? Så jävla bra film, såg den för någon dag sen. Det är en romantisk film om ett ungt par, tjejen är rik och killen är fattig. Dom har en sommar tillsammans innan de skiljs åt och sen får man följa deras liv. Den är hur bra som helst och jag ska erkänna att jag grät. Det är sorlig på ett bra sätt, på ett jätte gullig sätt. Nej men det måste ni se om ni inte gjort det!


Kommentarer
Cassandra

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=cassandralt





Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2011-02-18 @ 00:01:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback