5 timmars helvete

Fyfan vilket jobb det va att få ut husbilen! Vi skottade och skottade och skottade. När vi väl hade skottat klart så hade den laddat ur, så då tog vi startkablar men den gick inte igång. Tillslut kom Johan och hjälpte oss. Vi fick stå i en halvtimma innan vi kunde starta bilen och då fick vi inte ut den för det va så halt. Så då fick Johan åka hem och hämta en lina och sen fick vi bogsera ut den. Det tog väl ca 20 min att få ut den och allt som allt så stod vi nog där, i -16 i 5 timmar!

Nu är jag helt slut så jag och mackan lägger oss på soffan nu och ska vila innan vi åker! Ha det grymt här hemma, vi hörs om två veckor!


Jag har inte hunnit göra några tidsinställda inlägg :(

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback