5 saker..

5 saker ni inte visste om mig..
Jag har haft tandställning
Jag har haft skolios (sned ryggrad) från 4års ålder fram till ca 12års ålder
 
Jag har ett extra ben i vänster fot
Jag är vänsterhänt (men kan göra rätt mycket med höger)
Jag har ibland tungan utanför munnen när jag koncentrerar mig

5 saker jag hatar..
.. fötter och tår (jag har gjort slut med en kille för han hade äckliga fötter)
.. mycket hår (hört talas om vax?)

.. när folk provocerar mig (speciellt när dom endast gör det för att se mig arg)
.. när det är stökigt, speciellt i köket
.. folk som skryter om pengar

5 saker jag älskar..
.. skor!
.. blommor

.. romantiska killar
.. att diskutera saker och ting
.. min familj och mina vänner

5 saker jag vill göra..
.. starta eget
.. skriva en bok

.. lära mig ett nytt språk
.. resa och se världen
.. simma bland hajar

5 saker som skrämmer mig..
Höjder
Att tappa kontrollen

Insekter
Att lyfta och landa med ett plan
Sprutor

5 saker som gör mig glad...
Överraskningar (kan vara en liten grej som att någon har diskat)
Ett riktigt torrt skämt

Komplimanger (när dom kommer från hjärtat och inte för att få något)
Musik
Trevligt sällskap


Kommentarer
Alexander Nordström

Hejsaan , fin blogg och header du har :D !



Blogg: http://allenordiz.blogg.se/
2011-02-18 @ 00:58:59
Lina

men söta hundar dåe ( dom på headern)



Blogg: http://startalloveragen.blogg.se/
2011-02-18 @ 12:16:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback