Julkänsla

Va med pappa ett tag idag. När jag kom hem började jag och casse julpynta, granen är också uppe men den ska pyntas när mackan kommer hem :) Nu börjar jag få lite julkänsla, jag brukar alltid vara uppe i varv innan jul men nu känner jag ingenting :/ Kan vara för att min stressade mor inte är här, man brukar typ vara rädd för att prata med henne såhär en vecka innan :P Men nu när hon är borta så måste vi hålla ställningarna och fyfan jag fattar inte hur hon gör det?! Det är som att driva ett mindre företag med allt som ska göras-- Tycker att hon får ta och komma hem nu så det blir ordning och reda. 





Tips till mig själv: Kör inte bil med en varm kaffe i ena handen och mobilen i andra, det kommer gå åt helvete!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback