fuck you

Jag känner mig så sviken, som att du högg mig i ryggen.. Jag hatar att jag faktiskt har trott på dig när du har sagt dina falska lögner och låsas som att inget har hänt.. Att du kan sitta med ditt jävla moral snack när jag gjorde ett misstag, att du fick mig att känna mig usel för mitt misstag och sen kan du inte ens man up och stå för det du gjort? Du är nog den falskaste vännen jag haft, att jag inte ens kunde lite på dig.. Jag har vetat, någonstans i bakhuvudet har jag vetat men att jag inte fick veta det av dig tog fan priset!

Ärligheten i våran vänskap var tydligen bara åt ett håll, jag stör mig bara på att det va DU! Efter alla samtal vi har haft om det här, alla gånger du sagt "vi är bara vänner", asså dra åt helvete på riktigt! Verkligen, jag vet att du aldrig någonsin kommer erkänna för mig men nu vet jag iaf vilka som är mina vänner och inte!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback