Duktig tjej

Känner att jag har varit jätte duktig idag! Tvättade från 10-14 men tiden räckte inte till så fick hänga upp allt hemma. Packat mackans väska inför kortis imorgon, vikt in all tvätt och sen kom pappa hit. Vi tog med oss mackan så att casse och magnus kunde få tycka synd om sig själva i ensamhet medan vi åkte ut på ärenden. Blev en snabb middag på donken och sen till studion! Mackan satte sig och spela trummor, han va faktiskt jätte duktig.

Vi lämnade pappa där och åkte och handla till sjuklingarna och jag ställde mig utanför porten med bilen så att jag kunde bära upp allt. Jag hade min väska, matpåse, roddy och mackan höll i biff. Men sen fick marcus för sig att han inte ville hålla i biffen så han släppte honom! Han började leka med roddy och jag såg säkert jätte rolig ut när jag försökte få tag i honom samtidigt som mina händer var fulla (mackan stod och grät om att han hade ont i magen). Men min räddning var grannen som fick hjälpa mig till hissen med allt :P

Fy, jobbigt va det! Nu har jag hängt den sista tvätten och om ett tag ska hag åka och hämta pappa igen. Hundarna ligger vid mina fötter och sover, nu saknar jag verkligen att bo med dom båda när dom är såhär söta!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback