ful bil

Va så jävla trött igår efter allt åkande. Va på banken och fick stå i en timme innan det var min tur, sen hämtade vi hyrbilen i kungens kurva. Så jävla ful bil, ni vet en liten internetbil med massa reklam över bilen. Casse ringde mig när hon låg framför mig och skratta tills hon grät..

Åkte hem och lagade mat och sen åkte jag och lämna bilen till pappa. När jag kom hem så var jag helt slut. Klippte mamma och pratade om allt i någon timma. Jag är så duktig på att ge råd med inte att följa mina egna råd.. Efter det deckade jag rätt fort så idag känner jag mig helt utvilad..


Käkade frukost med mamma och casse och nu ska vi titta på Hur många lingon finns det i världen


vi åkte bredvid varandra på motorvägen och foto varandra :P


den här åkte jag..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback