En vanlig fredag!

Har legat på soffan hela dagen och försökte glömma gårdagen! Jag har kommit på nu att istället för att dölja allt som hände så ska jag förklara allt.
Det började med att jag och hillo käka middag hos mig. Sen åkte vi till huddinge och förade, redan där blev man kalasfull och sen drog vi oss till Olearys i Huddinge. Skit kul med mycket skratt! Sen kom mickan och hennes två kompisar och joina oss.

Jag raggade på inte en utan FEM 40+are för att typ få en grogg eller nått (vet inte varför). Tog av mig mina strumpbyxor av någon anledning och fortsatte att röja. Tror jag ragga på dörrvakten också? Efter för mycket alkohol (jag drack tydligen skit mycket) så ville jag till stan. Alla andra skulle tillbaka dit vi va innan men jag skulle fane mig in till stan. Jag ramlade tydligen i en vattenpöl, i en rulltrappa och sen när jag klev ur taxin.

Tydligen åkte vi först till Ojojoj och jag satt och skämde ut mig framför Ali. Ett mirakel är att vi ens kom in eftersom både jag och Mickan va kalasfulla och kunde inte stå på benen (vilket jag bevisade 3gånger på mindre än en timma). Det roliga va att efter varje gång jag ramla så låg jag kvar på marken och asgarva åt mig själv :P

Jag kommer inte ihåg hur jag kom till söder och jag kommer inte heller ihåg att jag gick in på ojojoj, utan har bara en bild hur jag sitter och pratar med Ali.

Efter en halvtimma på söder fick jag för mig att åka till Lobby. Det lät as smart tyckte jag och eftersom en killkompis jobbar där så fixade han in oss gratis. Men tröga jag väljer att gå och betala mitt jävla inträde ändå!

Vid halv 5 satte vi oss i en taxi, hämtade en kompis på White och åkte mot mickan. Jag skällde tydligen ut taxichaffören för att jag inte fick röka i hans bil (jag fick göra det i svarttaxin vi tog innan). När vi väl kom hem till Mickan så började vi shotta absint med hennes lillesyster.

Kvällen va väl lyckad men vafan man skulle åkt hem vid 12. Jag vaknade imorse utan jacka, utan pengar och utan örhängen! Har också sparat ett nummer Värlfens Nädya, vems det är har jag ingen anning om!
Ett av alla mina blåmärken..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback