Den verkliga historien

Fyfan säger jag bara, nu är jag arg! Så arg att jag kommer länka det här inlägget på facebook så alla kan se hur arg jag är!


Pratade med L som kom hem från Gambia igår. Det snackas tydligen en jävla massa om oss där borta. Alla vet allt om oss och mamma och folk tolkar allt på sitt egna lilla sätt.

Det här är deras historia: Cassandra har en pojkvän som brukade köra oss till poolen.
Den verkliga historien: Vi träffade honom en gång när vi var med L och vi har ingen aning om vem han är.

Deras historia: Cassandra är super kär i en mytoman
Den verkliga historien: Han är mytoman, I rest my case!

Deras: Jag är tydligen någon jävla stalker som ringer en kille där nere hela tiden för jag är så kär i honom.
Den verkliga: Jag har inte pratat med killen en enda gång, jag har inte ens han nr.

Så ni ser, uppenbarligen är folk som ledsna efter vi drog att dom känner att dom måste prata om oss HELA tiden. Människor köp er en tv, följ en serie, köp en bok eller ja, skaffa er ett liv.

Jag håller inte med casse när hon säger att det nästan snackas mer i Gambia än i Tumba, det är ju bevisat att det faktiskt snackas mer där!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback