Halla

Dom har tva veckorna har flygit ivag kanner jag! Det kanns som att vi inte har hunnit gora ett piss men vi har faktiskt gjort ratt mycket saker. Sjalvklart har det blivit alldelles for mycket alkohol men vi skyller pa att vi ar pa semester ;)

Idag ska vi ut och fiska, efter det blir det middag pa green mamba och sen utomhus bio :) Vet inte riktigt vad jag ska saga, det finns sa mycket att forklara men det finns liksom ingen tid for sant :P

Horde att det va varvader hemma :) Skont att slippa komma hem till kylan igen.

Btw, det va en tjej som blev pakord for nagon dag sen mitt i Senegambia, det va efter nattklubben Wow hade stangt och alla forsokte skynda henne till sjukhuset men tyvarr sa klara hon sig inte.

Sa det har inte bara varit en dans pa rosor har, men vi har iaf varandra och det ar det som raknas antar jag. Aterkommer om nagra dagar, det ar for varmt att sitta har inne nu!

Puss


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback