Familjedag

Har varit en lång dag. Åkte med casse till Ikea, hittade lite små saker bland annat en tvättkorg. Åkte till jysk och hitta en skohylla. Vidare till maxi för att sen fortsätta till tumba och hämtade pappas tårta och mackans glasögon och sen åkte vi och hämta mamma. Efter det hämtade vi mackan i skolan för han och mamma skulle på habiliteringsmöte. Efter det åkte vi tillbaka till tumba för att hämta diman och sen rullade vi ut till pappa.

Han blev väldigt chockad när vi stod där utanför dörren ;) Men glad blev han för alla paket och tårtan speciellt :P Jag fick något ryck att jag skulle möblera om överallt så imorg ska vi köra dom grejerna vi inte ska ha till jonni. Så nu blir det nog lite ordning när jag kommer ut och bestämmer lite ;) Flyttar redan imorgon, ska jobba natt men mackan ska sova hos oss istället :)

Så har hela natten på mig imorgon att göra i ordning som jag vill ha det. Och på tordag åker jag och pappa till Göteborg för att hämta valpen :D

Nu ska jag strax lägga mig och sova i mitt tomma rum, känns lite sorligt att flytta härifrån efter 14år :(


Vi fick lite ryck i bilen på väg till dalarö..


Pimpnageln


Köpte en gris till min lilla gris :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback