Plastic is fantastic

Kollar på fettsugning på tv :O fyfan va vidrig känner för att spy snart! Jag ska fan börja träna, aldrig att jag ska göra något sådär hemskt mot min kropp :O noooo waay!!!

Vilken onödig risk man tar genom en operation, ursch tänk på att det faktiskt finns en risk att något händer, kanske inte under men efter operationen. Kolla de människor som blir beroende och hittar fel på sig själva och gör hur många operationer som helst. Tycker synd om de människorna, jag är inte perfekt men jag skulle nog inte vilja ändra på mig som det är nu.



Före/efter, vilket är bäst?








Kommentarer
Cassandra

Haha, tror du inte jag kommer vara lycklig bara att se vattnet när jag kollar ut genom sovrumsfönstret ;P

By the way, förebilderna är bättre :P



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2010-09-27 @ 23:19:49
Cassandra

Yes :) Bara jag är hemma så visst! <3



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2010-09-28 @ 00:13:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback