Nicole tipsar

Jag va på The phonehouse för någon dag sen och skulle köpa en ny telefon. Men det är ju så svårt nu för tiden att veta vilken man ska ha. Sony Ericsson brukar ju inte vara så bra nu för tiden eftersom dom mest har koncentrerat sig på att trycka in så mycket funktioner som möjlig och inte brytt sig lika mycke om att telefonen faktiskt ska fungera. Och jag tycker det är konstigt att det ska vara så svårt för att bestämma sig för en telefon, det är ju inte direkt ett livsavgörande beslut. Sen tänkte jag på Iphone, men då måste man ju ha Iphone 4 eftersom det känns helt menningslöst att gå och köpa tex Iphone 3Gs. Problemet med den va ju att väntetiden var mellan 1-4veckor. Så jag tänkte att jag skulle ge er lite tips för varför ni inte ska köpa Iphone.

- alla har den
- svin dyr
- lång vätetid på att få den eftersom man måste ha iphone 4 nu (annars är man så 2009)
- toutchen kan paja
- du kan bara byta skalet på baksidan
- tappar du den kan den lätt gå sönder



Ja och så tänkte jag såhär, vilken telefon kan vara så bra att jag inte behöver oroa mig för något av det här? Hmm, det är väl svårt. Jag menar dom flesta telefonerna går ju tex sönder om du tappar dom för många gånger. Så kom jag på det! Nokia 3310


- går inte sönder om du tappar den (du kan slänga den i marken och ingenting händer)
- ingen touchts att oroa sig för
- man kan byta skal (både fram och baksida)
- skit billig
- behöver inte slösa massa pengar på aps
- den är inte lika stor som en Iphone



Så varför lägga ner flera tusen på en Iphone när du kan köpa en 3310 för några hundra? Det är ju hur bra som helst, hoppas att jag har hjälpt er lite på traven med erat mobil letande. Och jag hoppas ni blir nöjda med era 3310:or för jag vet att jag kommer bli super nöjd när min Iphone 4 kommer :)



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback