Hejhoppgummisnopp

Hoppas ni fattade ironin i det förra inlägget..

Igår drog jag och casse som sagt ner till tb´s och träffade massa folk. Kul att träffa folk man inte sett på ett tag och kvällen var lyckad med lagom mycket alkohol. Casse fick för sig för att vi skulle på efterfest och snäll som man är så ställer man ju upp för laget. Haha, gick och fråga alla om dom hade snott casses lur men sen kommer puckot på att hon hade den i jackfickan, 5poäng till casse för smartast på festen.

Kul va det, men runt halv 5 tiden blev det statiol och sen hemåt, snälla Maximillian körde hem oss :) Idag har mamma gjort två gigantiska smörgåstårtor, vet inte riktigt vilka som kommer hit men typ casse, petra, jonni, viktor, chippen(?) för jag hade ju tydligen inte sagt något till fyllot (det va iaf vad han sa till mamma imorse).

Sen blir det in till stan och röja. Kul att min gamla bror orkar två dagar för en gångsskull, en hel helg med casse är inte illa ;)

Ska lägga mig på soffan ett tag innan alla kommer för sen måste man ju vara på topp ;)


Man borde kanske bli modell ;)


Snart får Roddy en lillebror :D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback