Corona kväll

Kom hem för en liten stund sen. Mötet idag gick bra, vi har grymt flyt! Sen drog jag och casse till stan för att möta upp petra och emma och sen drog vi till Langolo (tror jag att det heter :P) Casse och Petra jobba på deras Corona kväll medan jag och Emma satt och drack öl.
Och imorg blir det äntligen grönan och Hoffmaestro! :D

Hatar kedjesms men fick ett jätte gulligt när jag satt i bilen:

Kära Gud, tjejen som läser det här smset är vacker, fräsig och stark. Jag tycker om henne. Hjälp henne att leva sitt liv till fullo, stöd henne när hon behöver Dig som mest. Låt henne veta att när hon vandrar med Dig kommer hon alltid att vara säker. JAG TYCKER OM DIG!

Även om hela Gud grejen inte är min grej så va det ett väldigt gulligt sms :) Nu ska jag försöka sova i det här tomma huset, kommer säkert drömma mardrömmar :(;)




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback