Uppdatering

Ja, det har ju inte blivit ett inlägg på några dagar. Anledningen är att jag flyttat hem till pappa och han har inge internet än, och eftersom det inte finns någon mottagning för mitt mobilnär där ute så har jag inte kunnat helt enkelt. Jag har iaf hämtat den lilla valpen nu, vi åkte till Gbg i torsdags och kom hem halv 5 på morgonen igår. Efter att ha sovit fåtal timmar kom Felicia och hjälpte mig att möblera. Har möblerat om hela huset men det är inte riktigt klart ;)

Är hos mamma idag, skulle egentligen på maskerad men va så otaggad och sen va det inte så mycket roligt folk som det verkade, bara några man ville träffa så jag tog en hemmakväll med mamma och mackan. Pappa och casse kom förbi och mamma fick träffa valpen för första gången, han är underbar :)

Casse stannade så resten av kvällen har vi kollat film, eller ja casse har väl mest sovit och bara tagit det lugnt. Nu har hon och mackan gått och lagt sig, jag är inte ett dugg trött, men det verkar ju inte vara mycket som händer nu. Ska väl kolla lite på tv i hopp om att bli trött.

Imorg fyller mackan 11 och det ska vi fira med Bowling på Heron och PizzaHut efter, kommer bli myspys :) Jag lovar att jag ska uppdatera så fort jag kan..


Biffen


Första mötet :)


Roddy

Imorg får jag mysa med mina hundar igen :)




Kommentarer
Mattiasadine

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.



Blogg: http://mattiasadine.blog24h.com
2011-07-04 @ 15:39:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback