Grattis Mickan :D

Mickan fyller 20år idag! :D Grattis älskling <3<3


Är hos mamma och jobbar natt. Idag bråkade jag med pappa, och så slog jag i huvudet i dörrkarmen, och fick värsta bulan i pannan, men det kunde jag ju inte visa för pappa att jag fick ont. Mamma säger att det kommer vara blått imorgon och jag ska ut imorgon så det kunde ju inte komma mer passande. Imorgon ska vi ut, blir nog K15 eftersom casses kompis fyller år och har hyrt stället. På lördag ska vi vara hos madde och ante i södertälje, kul att få fira min b-day med mina kompisar :)

Hoppas att natten går bra, mamma ska köra hem mig imorgon vid halv 7 så jag kan sova hemma. Timpa tog med sig biffen hem så får sova själv hela helgen. Har typ sovit en natt utan honom sen vi hämtade honom. Men samtidigt kanske man får sova lite eftersom man vaknar tidigt på morgonen när han ska upp :P

Hämtade min mobil idag också btw, skönt med abbonemang. Nej ska fortsätta prata med mamma och diman, ta en till kopp kaffe och bara chilla ;) skriver sen!





Kommentarer
Cassandra

Haha! Har också massa kvar i soppsäckar. Men mina finaste är såklart uppackade! ;P



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2010-10-14 @ 23:51:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback