gammal gumma

Ja, då va man 19. Åderbrocken börjar komma, lederna är paj, rullatorn är beställd och kommer om några dagar, rynkorna går snart inte att dölja.. Ja ni förstår hur jobbigt det är att bli gammal?!

Mamma och mackan har precis åkt. Vakna imorse av pappas höga ton, la mig under täcket och bad honom sluta men det va ju inte direkt som att han sluta. Sen kom mamma med liljor till mig och så rullade vi till casse och jonni. Jonni hade handlat frukost till typ 100pers så har inte gjort mycket annat än ätit idag. Fet som en kossa är man nu, det jag kan glädja mig över va att jonni käka 50ggr mer än mig och står man bredvid honom så har man ju värsta bodyn ;)

Har fått ett par skor, en klocka, ett armband, ett halsband och armband som mackan gjort själv, skål, gardiner, en pastaburk och en system kamera. Tror jag fick med allt, låter som tråkiga grejer men mamma är så grym att hon köpt allt som jag har velat köpa själv så det kunde ju inte bättre :) Fick en flaska vin av anna igår och en limpa cigg av chippen. Hmm, vad tror mina vänner om mig egentligen? Det enda jag vill är att kröka och röka..

Vill gå och lägga mig, det tar på krafterna att fylla år, eller aa det tar på krafterna att vara med min familj :P


Visst börjar man se sliten ut?


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback