Saknar

Förlåt för den usla uppdateringen! Jag skäms lite, men det är så när man har annat för sig hela dagarna. Sen jag tog körkort så har det varit Taxi Nicole. Jag klagar inte men ändå ;)

Har inte gjort så mycket mer än att ha varit hemma, jobbat och det vanliga. Inatt sov jag och timpa hos casse och jonni eftersom bajsrensarna skulle komma och tömma deras "toalett" och dom sa att dom skulle komma mellan 6-15. Bra tidsuppfattning man fick då. Gick upp runt 12, pratade med linn i en och en halvtimma, länge sen sist. Vi kom fram till att vi inte har träffat varandra sen studenten så det är fane mig dags.. bajsrensarna kom aldrig och det sa dom vid 4 när casse ringde :S Har iaf tvättat idag, nu är det bara 2 maskiner kvar, freedom!


Jag påbörjade det här inlägget för flera timmar sen men har inte kommit längre. Gulsah ringde mig, vi har inte heller träffats eller pratat sen studenten. Vi pratade i telefon i flera timmar vilket va så jävla skönt! Saknar verkligen min slampa sååå mycket och jag ska försöka att åka till henne så snart jag bara kan.. Så många man tappat kontakten med sen studenten. Tråkigt som fan, eller sorligt kanske är dom rätta orden. Jag saknar Sp07a och alla galningar som den klassen innehöll ;)

Nu ska jag kolla på tv och chilla degen. Puss hej


Jag och Gulsah på våran skiva <3

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback