Lillebror

Mådde skit igår, en evig huvudvärk, illamående och kände mig bara allmänt svag. Idag va det bättre, huvudet väger fortfarande något ton. Köade för att komma in på Buttricks idag och slängde ihop en dräkt på 5min. De fanns inte så mycket att välja på eftersom jag inte vill vara något sexigt. Hjälpte mamma och flytta så snart är nr80 tomt, lite tråkigt faktiskt.. Men vi käkade en pizza och gjorde i ordning mackans rum innan jag gick. Sitter hos Magnus och jobbar, mackan och jag har lekt doktor, tandläkare och Marcus födde sin son Thomas. Mycket skratt har det blivit ikväll och det behövde jag. Han är bäst lillebror <3

Kommentarer
Cassandra

Gissa ;P Vem bloggar så sent? ;)



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2010-11-14 @ 14:52:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback