Långledigt

Hade mitt sista möte idag. Skönt att det är över men nu ska jag ju jobba också. Det är ifs inte så många timmar men känns mennigslöst att göra det när jag vet att jag inte förtjänar det... Men om det är nått jag lärt mig under den här tiden så är det att jag skiter i den lilla människan som fått mig att sitta här, jag orkar inte bry mig och gör det bara för att få det överstökat. Det som suger är att jag kommer ha det här i många år, när jag är 28 så är jag helt prickfri. Suger ju rätt hårt men vad ska jag göra? Det går inte att förändra något nu tacka och ta emot typ?! En sak är ju säker, och det är att jag aldrig kommer göra samma misstag igen, det tjänar man inget på även om det ibland är lockande..

Jag tänker leva mitt liv som jag vill och skita i alla som inte gillar läget. I do it my way helt enkelt..
Over and out!


When I think of you I don´t know what to do..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback