Helgen i korthet

I fredags satt vi några stycken hos mig och bara chilla och snacka skit. Lördagen bestod av en bakisdag, madde kom med den smarta idé att åka ut till en strand eftersom vi ville bada, grejen va bara att varken ante eller madde hittade så blev en lång skogspromenad innan vi kom fram till stranden :P Men ett första dopp i år i havet blev det iaf och på kvällen skulle vi tälta. Efter mycket om och men så bestämde vi oss för att tälta i chippens vardagsrum :P haha kul hade vi iaf!

Igår åkte vi och skulle kolla på filles dansuppvisning, vi krigade för att komma fram i tid. Vi hittade inte bajshuset så vi parkerade en bit ifrån så ringer hon och säger att det typ är en låt kvar innan det är hennes tur... Vi kutade i regnet och jag trodde att jag skulle dö :P haha till slut kom vi fram men det fanns inga biljetter men vi kom in ändå :P och duktig va hon!! :D

Sen blev det mat och sen körde vi hem pappa. Åkte hem och glodde film..
Imorse försökte jag göra eget kaffe men det gick inge vidare så köpte färdigt kaffe som man häller i vatten i istället, haha :P

Nej ska försöka sova strax, har nationella i matte c imorg så bäst att hjärnan är utvilad. Godnatt puss och kram

Jag vill vara din verklighet


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback