Har inte mycket att göra nu..

Slutar om 3timmar och 30min typ :P haha, eftersom jag inte har något att göra så sitter jag och läser massa bloggar, men tröttnar rätt fort. Så nu tänkte jag att jag skulle lägga upp en liten lista här enbart i brist på annat.

Vad du föredrar(motsatta könet)
Läppar eller ögon:
Ögon
Kramar eller kyssar: kyssar
Kortare eller längre: LÄNGRE
Snygg mage eller snygga armar: armar
Busig eller lydig: haha, äh, ja.. busig?

Har du någonsin
Kysst en främling:
Kan ju ha hänt..
Druckit bubblor: Yes
Brutit ett ben: Nej men fått ett extra...
Rymt hemifrån: yes
Röntgats: några gånger
Krossat någons hjärta: tyvärr...
Nobbat någon (som haft känslor för dig): aa
Gråtit när någon dött: Ja, har inte alla det?

Har du ljugit för att få någon i säng? Hahahaha, nej
Har du strippat för någon? Ja
Har du stoppat upp behån nångång? När jag va typ 6år och satt på mig mammas bh
Har du snattat? Ja.
Har du moonat? Jadå :)

Vem är ditt snyggaste hångel? Äh, har jag kysst någon som är snygg? hahaha :P
Yngsta respektiva äldsta hångel? Yngsta var ett år yngre än mig (peddo) äldsta typ 6år äldre
Har du hånglat med fler personer under en 24-timmarsperiod? Ja, man har ju spelat sanning och konka

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback